פנג שואי לעסק קיים

כל בעל עסק חווה עליות ומורדות. אבל מה קורה כאשר אנחנו כבעלי עסק עושים בדיוק מה שצריך כדי שהעסק יצליח, לעיתים אף מלווים ביועץ עסקי ודברים פשוט לא עובדים, לא זורמים ומביאים איתם המון לחץ נפשי, קושי בתחומים שונים וחרדה כלכלית?

למה עסק אחד שופע פרנסה גם כשההתנהלות המקצועית רחוקה מלהייות מושלמת, ועסק אחר לא מפסיק לקרטע למרות המאמצים הגדולים של בעליו?

לכאורה סימנתם וי גדול על כל פעולה שיווקית אפשרית בצ'ק ליסט העסקי שלכם כדי לקדם את העסק, אבל יש אלמנט אחד חשוב ביותר שלא לקחתם בחשבון.

האלמנט הזה הוא הנכס עצמו. הנכס בו נמצא העסק שלכם!

לא ביצעתם בדיקת התאמת הנכס עצמו למהות העסק ולבעל העסק.

לכל נכס, ולא חשוב גודלו, יש מערך אנרגטי ייחודי משלו, מעין DNA שנושא איתו את אופי הנכס.

אותו מערך אנרגטי, הוא זה שמשפיע על האווירה בעסק, על התנהלות העובדים וגם על הצלחתו של העסק. עסק עם "פנג שואי" טוב הוא עסק שמתנהל בזרימה, בשפע ובהצלחה. זהו עסק מבורך.

 

באמצעות מיפוי אנרגטי של העסק, הפנג שואי מאפשר לאתר באופן מדויק את מקור הקושי והחסימה, או את האזורים המאתגרים במבנה העסק. אותו מיפוי מאפשר לזהות גם את האזורים המבורכים במבנה. 

באמצעות האסטרולוגיה והמטפיזיקה הסינית המתבססת על תאריך ושעת הלידה של בעל העסק, נוכל לקבל מידע מרתק אודות בעל העסק ועובדיו. באמצעות המידע החשוב הזה נוכל לייצר זרימה, שפע והצלחה.

בעזרת המיפוי האנרגטי נבצע מיקום מחדש של הסקטורים השונים בעסק (שיווק, מכירות, ניהול, קופה, קבלת קהל ועוד), באופן כזה שכל מיקום יהייה תואם אנרגטית ויתמוך ספציפית בסקטור שלו. הדבר יוביל לזרימה, הצלחה ושפע בעסק.

דוגמה:

אחד האלמנטים החשובים והמשמעותיים ביותר בעסק הוא מיקום וכיוון דלת הכניסה לעסק, שכן משם מגיע הכל. בחירה במיקום וכיוון מדוייקים התומכים בשפע של בעל העסק ע"פ תאריך ושעת הלידה שלו, תוביל לזרימה, הנאה, שפע וברכה בעסק.

 

בעזרת יעוץ פנג שואי מקצועי נוכל לייצר הצלחה ומוניטין לעסק,

להעלות את פריון העבודה, לשפר את הריכוז והיעילות של העובדים,

לייצר אווירה ומערכת יחסים הרמונית בין העובדים, 

ואווירה מזמינה עבור הלקוחות המגיעים לעסק.

תורת הפנג שואי מבוססת על נוסחאות וחישובים ולצורך ייעוץ מקצועי מקיף נדרשים: תשריט המבנה, שנת בניה/איכלוס, תאריך ושעת לידה של מזמין היעוץ ושל העובדים.

דילוג לתוכן