פנג שואי למציאת נכס חדש לעסק קיים

החלטתם לעבור עם החברה/העסק למיקום חדש?

בשעה טובה!

איך אתם מחפשים את הנכס המדוייק לכם?

בודקים לוקיישן מנצח? חניה? מחיר? קירבה אסטרטגית?

זה לא משנה אם בבעלותכם עסק מתחום המסעדנות, חברת הייטק, משרד עורכי דין, מספרה או כל תחום אחר. לכל עסק יש אופי, מהות ואנרגיה משלו. בעל עסק המחפש לשנות מיקום, מתרכז בעיקר בפרמטרים לוגיים כמו סביבה פיזית, מחיר, שטח, התאמה לצורכי העסק וכו', או במילים אחרות, ההתמקדות היא בפרמטרים הנראים לעין.

ומה לגבי מה שלא רואים? 

בניגוד להגיון אלה הפרמטרים החשובים יותר ובעלי ההשפעה הגדולה ביותר.

לכל נכס ללא תלות במיקום, קיים מערך אנרגטי משלו, מעין DNA של הנכס. בנוסף, כל בעל עסק מביא איתו מערך אנרגטי ייחודי משלו.

מיפוי הנכס החדש ובדיקת התאמתו לעסק הקיים הוא משמעותי ביותר, והשפעתו דרמטית להצלחת העסק במיקום החדש. התאמת המבנה לעסק, מייצרת מערכות יחסים טובות בין העובדים, אווירה הרמונית, יצירתיות ושפע כלכלי.

בעזרת המיפוי האנרגטי נבצע מיקום מחדש של הסקטורים השונים בעסק (שיווק, מכירות, ניהול, קופה, קבלת קהל ועוד), באופן כזה שכל מיקום יהייה תואם אנרגטית ויתמוך ספציפית בסקטור שלו. הדבר יוביל לזרימה, הצלחה ושפע בעסק.

דוגמה:

אחד האלמנטים החשובים והמשמעותיים ביותר בעסק הוא מיקום וכיוון דלת הכניסה לעסק, שכן משם מגיע הכל. בחירה במיקום וכיוון מדוייקים התומכים בשפע של בעל העסק ע"פ תאריך ושעת הלידה שלו, תוביל לזרימה, הנאה, שפע וברכה בעסק.

 

אז אם אתם בדיוק בשלב החיפושים או המחשבות על מעבר למקום חדש, הבטיחו לעצמיכם בעזרת הפנג שואי, נכס שלא רק נראה מתאים כלפי חוץ, אלא גם נושא את המטען האנרגטי המדוייק עבורכם לזרימה, שגשוג והצלחת העסק.

 

תורת הפנג שואי מבוססת על נוסחאות וחישובים ולצורך ייעוץ מקצועי מקיף נדרשים: תשריט המבנה, שנת בניה/איכלוס, תאריך ושעת לידה של מזמין היעוץ ובני המשפחה העתידים להתגורר במבנה, או לחלופין בעסק, תאריך ושעת לידה של בעל העסק ושל העובדים.

דילוג לתוכן