אנרגיה ותודעה

יעוץ אנרגיה ותודעה

כיועצת לאנרגיה ותודעה אני מייעצת במפגשים אישיים 1 על 1, יעוצים משני תדר אנרגטי ותודעתי. כיום, כשהאנרגיה משתנה בחוץ ורבים מאיתנו מאבדים את האיזון והחיבור לעצמם, השיטות הישנות כבר לא עובדות, והם מחפשים משהו חדש שיעזור להם. לא עוד טיפולים ארוכים, לא עוד להיות תלויים במטפל.

האנרגיה החדשה דוחפת אותנו לקחת אחריות על החיים שלנו וממקום של להייות מובלים, לעבור למקום של להוביל את עצמנו.

יעוץ לשינוי אנרגטי תודעתי הוא יעוץ אשר מבוסס על מיפוי אנרגטי אישי ע"פ תאריך לידה ושעת לידה. המיפוי האנרגטי הינו מפת הדרכים של האדם. מאין הגיע לאן הולך, מה הפוטנציאלים שלו, מה חוסם אותו מלהתקדם, ממה הגיע הזמן להיפרד לשלום. היעוץ שופך בהירות גדולה על הקשיים והתחומים הלא פתורים שלו ומחזיר לו את הכוח לידיים, הכוח להייות בשביל עצמו, מבלי להיות תלוי באחרים / במטפלים וכו'.

מידעים רבים שמגיעים מהמיפוי השופע חוכמה עתיקה, שופכים אור על נתיב האדם המגיע לייעוץ ומבקש בהירות, הכוונה, תשובה, החלטה בנושאים שונים.

למי מתאים הייעוץ?

לכל מי שמבקש שינוי, לכל מי שמחפש להתחבר לעצמו, למי שנמצא בצומת דרכים, לפני קבלת החלטות, למי שהלך לאיבוד במסע ומחפש את הדרך חזרה לעצמו, למי שאיבד את האיזון הפנימי, למי שמרגיש חסום, למי שחווה כרגע טלטלה בזוגיות / פרנסה / בריאות ועוד.

לפעמים מספיק שמישהו יראה לך את החסימה האנרגטית שלך, בשביל שאנרגיה חדשה תיכנס לחייך והדברים פשוט יתחילו לזרום בקלות ובהנאה!

היעוץ מתקיים במפגש אישי, כשהתאריך ושעת הלידה (באם היא ידועה) נמסרים לי מראש.

מזמינה אותך ליצור איתי קשר, ואם יש לך התלבטויות לגבי הייעוץ, אני כאן כדי לעזור לך.

דילוג לתוכן